پورتال گردشگری و زیارت شهر مشهد
   
    • منبع :
      تاریخ انتشار :۱۳۹۸/۰۸/۰۲
      تعداد بازدید :73
      رمارم:
      شهرداری در خدمت‌رسانی به زائران باتجربه‌تر شده است
      عضو هیأت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهرداری با توجه به اینکه تجاربی را از سال‌های گذشته کسب کرده، امسال خدمات بهتری ارائه می‌دهد. شهرداری امسال می‌تواند با دست پر و با تجربه‌تر، ارائه خدمت کند.

      شهناز رمارم در گفت‌وگو با ستاد خبری دهه پایانی صفر، در خصوص اقدامات شهرداری برای این دهه، اظهار کرد: شهر مشهد مهمان دارد، بنابراین شهرداری بنا دارد که شهر را آماده کند و تمیز و مرتب باشد. ما در زمینه ایستگاه استقبال از زائر کارهایی انجام دادیم، زیرساخت‌هایی نیز آماده شده تا سرویس‌های طول مسیر و امکانات ورودی‌های شهر را آماده کنیم.

      وی بیان کرد: باید مردم را توانمند و هدایت کنیم تا مشارکت مردمی بیش‌تری داشته باشیم. شهروند یعنی مشارکت مردمی؛ بنابراین حرکت باید از پایین با مسئولان باشد.

      رمارم گفت: شهرداری با توجه به اینکه تجاربی را از سال‌های گذشته کسب کرده، امسال خدمات بهتری ارائه می‌دهد؛ زیرا هر سال آسیب‌شناسی خدماتی که داشته را انجام داده و طبیعتاً نواقص آن را برطرف کرده، بنابراین امسال می‌تواند با دست پر و با تجربه بهتر خدمات مناسب‌تری را ارائه دهد.

      عضو هیات‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: سال گذشته بخش‌های مردمی قوی‌تر از شهرداری بودند. این امیدوارکننده است که مردم خود تولی‌گری این موضوع را برعهده دارند و خودجوش به مهمان‌های امام رضا(ع) سرویس می‌دهند. هرچقدر شهرداری سهم خود را کمرنگ‌تر و سهم مردم را پررنگ‌تر کند، موفق‌تر خواهد بود.

      شهرداری در خدمت‌رسانی به زائران باتجربه‌تر شده است
  • پورتال آستان قدس رضوی
  • مجموع بازدیدها : 1,359,712
    تعداد بازدید امروز : 1,481
    تعداد بازدید این ماه : 2,829
    آخرین به روزرسانی : 1399/11/01
  • آدرس :میدان شهدا، تالار شهر، طبقه 1- ، معاونت گردشگری و زیارت
    تلفن :(31291237) - (3135)051
    فاکس :051-31291267
  • کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری مشهد می باشد.
    تامین و به روزرسانی محتوای این سایت توسط معاونت گردشگری و زیارت  انجام می گردد.
    طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد