پژوهشکده زیارت و گردشگری دانشگاه فردوسیار رضایت ۷۵ درصد زائران از خدمات شهرداری مشهد در ایام نوروز1401 خبر داد
اکبری، عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی؛ خبر داد:
میزان رضایت کلی زائران نوروز ۱۴۰۱ از خدمات شهرداری در استقبال از بهار در دامنه صفر تا ۱۰۰ عدد ۷۵.۶۵ است.
۸۴.۵ درصد از کسانی که به ایستگاههای استقبال از زائرین مراجعه کردهاند و ۹۱.۲ درصد از کسانی که به دکههای راهنمای زائر مراجعه کردهاند دارای رضایت متوسط و زیاد بودهاند.
در خصوص گلآرایی بولوارها و میادین در مجموع بر اساس نتایج مطالعه ۷۳.۶ درصد طرحها را در حد متوسط و زیادی، زیبا و جذاب دانستهاند.
میزان رضایت زائران از پیگیری شکایت و درخواست مطرح شده ۶۳.۹ درصد است.
۸۱.۷ درصد از زائران مورد پرسش، میزان اثربخشی طرحهای هنری بر زیبایی شهر و ۷۹.۱ درصد تاثیر این المانها را برای ایجاد حس شادی و نشاط زیاد و متوسط برشمردهاند؛ همچنین ۷۲.۲ درصد از مردم نیز این طرحها را متناسب با هویت معنوی شهر مشهد دانستهاند.